I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
aku suka kau la!!!
Friday 14 October 2011 | 2:57:00 am | 0 BlackWhite
dh sekian lme ati aku nie x ske kt 0wg, tbe2 ske kt s0wg mamat nie... uh!!! k mamat nie dark 2syen aku.... 2syen chemist. tiap kli p 2syn dia akn cari pasal ngn aku. in this case, slalu 0wg cri psl ngn aku akn kne blik ngn aku. tpi mamat nie, stiap kli cri psl ngn aku, dia pndai jernihkn keadaan. tue yg aku x lewh marah kt dia. lg2 tme dia mengajuk kata aku, aku ske kuarkn ayt nie  "ada maslah ke" dia p0wn mengajuk la ayt aku nie smbil wt muka yg bleh aku gelak... x penah aku jmpa mamat cmnie. aku bese wt c0klat h0memade ri tue, aku bg kt dia, wah ternyata dia puji kata c0klat tue sdp... bhgia rse atiku ini.. hak3. stiap hari aku menantikan ble la nk ari ahd nk jmpa dia c0z kmi 2syn ari ahd n skli semggu bwu jmpa. tue p0wn lau dia p 2syn... dia la laki yg bt0l2 buka ati aku pas aku frust ngn H. tpi pe leh wt nk luahkn perasaan aku x brani. dh la dark skul pndai. skul badlishah tu... s0 aku pendam la perasaan nie. aku p0wn x tau dia da awek ke x... dia penah puji aku, nie bkn rekaan bt0l2 0ke... dia kta  " hang c0mey la. bt0l la lau x cye ble ckgu ms0k jp g hang tyer ckgu hang c0mey ke x". tpi aku just pkir p0sitive yg dia men2 je... n tme tue diank smbg ngn aku k0wt. tpi aku smbg ngn 0wg len. dia ciap meghadap aku lg... dia p0wn cakap la. aku dlm dgr x dgr d0k smbg ngn owg len. last2 dia wt ayt pasrah  "aku mmg suka ckp ngn meja". n yg pling aku  x lewh lpe ble pd mse yg sme dia kta "aku ske kt hang". tme tue dua still menghadap aku lg. tpi aku x tau dia ckp kt sp c0z blkg aku da prmpn len. aku nk tau kepastian aku tyer la dia ckp kt sp?? 0wg blkg ke?? dia kta dia ckp ngn meja... tue p0wn aku mek p0sitive yg dia sje melawak.. spe la yg nk kt aku kn??? ^_^


Older Post | Newer Post