I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
sajasukamaupost!!!
Monday 21 November 2011 | 8:12:00 pm | 0 BlackWhite
assalamualaikum.... hurm x tau la nk post pe. aku de la 1 story nie. nk bce teruskan, kalu x mau sila tekan button "X" di atas nun jauh di sebelah kanan di skrin anda. haha. ok aku start citer k... mmg dh jd lumrah skrg la kan pljr mkn dlm kelaz.... aku ckp cmtu coz 1 klaz aku mkn dlm klaz... huk3. makan x kantoi x pew... lau cikgu tau p0wn cikgu kmi jenis sporting.... tpi aq aku paling x ske la kan ble org tu mkn chewing gum, dok wt bunyi letup2  (buat belon).... bayangkan lam kelaz yg sunyi sepi..... de bunyi meletup2 tu... uh x minat aku. tau la mkn chewing gum, jgn la jd perak (jakun) cam x penah mkn. aku sedar aku pown bese wt belon tu... tp agak2 la lam klaz la... cam x hormat guru la plak wt camtu..... kpd individu yg terlibat tu, nk terasa amik. nie pendapat aku je. post nie x de kne mengena ngn mmber aku kt 5 syc0 1... kt tmpt len k. mmber aku 5 syc0 1 aku syg.... hehe daa luv!!


Older Post | Newer Post