I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
aishiteru
Wednesday 14 December 2011 | 4:28:00 am | 0 BlackWhite
aishiteru... lagu yg hits skrg ni kt corong2 radi0... aku bkn nk st0ry pasal keh0ttan lagu ni, tpi aku nk cter sejarah aku dgn lagu ni. pada tanggal 13 N0vember ri tu.... aku de 2syen chemist. n wt pertama kalinya si W bkn nme sebenar tu dtg awl... aku dtg lmbt beberapa sec0nd je dr dia... aku cam bese lau smpai 2syen aku tr0s masuk. aku x lepak kt dpn c0z aku bknnyer rapat ngn budak2 2syen kan... aku letak helmet then masuk klz tr0s... x sgka la plak dia f0ll0w masuk gak c0z first dia ms0k dia lepak dpn lu. k pastu aku bg la c0klat h0memade yang aku wt kt dia khusus untuk family dia c0z dia kata nak bagi kt mak dia ri tu tapi x cukup. dia de nyanyi lagu bunkface kot time tu, aku ckp x cdp sora aku lg cedap. hehe. then x smpt nk berbual panjang, de la plak org len datang. dia nk mek enct aku nk tgk de lagu pe. aku x bagi. tmpt aku slalu duduk tu kne air hujan, aku n mmber aku p la pindah d0k blkg dia c0z tiba2 dia 0k ngn kami, aku pown x pe la d0k blkg dia. aku pasang lagu pe entah tme tu, lagu tu x best k0t bagi dia then dia p0wn terus capai encet aku bukak lagu aishiteru. dia kata 'ha lagu ni baru santai' (mcm dok kt pantai la plak) haha. aku first nk marah tp lantak la. suka dia punya pasal aku biar dia tukar lagu. then dia follow girls ni kuar. pastu masuk blik. then dia nk kuar blik. tpi tme dia nk kuar wt kali kedua, lagu ni d0k kt ch0rus. tme tu aku d0k nyanyi... aku kan gila nyanyi. x ku sangka x ku duga dia foll0w aku nyanyi kt korus tu. bahagia aku rasa, tpi aku wt x tau je la. elok abiz kt chorus, dia kuar. timah dok perli aku "amboi nyanyi sme" smbil siku tgn aku. aku teruskn la aku nyanyi. aku x tau la cneh aku ske kt dia. tp aku dpt berita yg dia ske kt org len n org tu dh cple. enth la..... ni aku de sertakan lgu aishiteru tp ni suara aku tau.... enj0y!!  https://www.youtube.com/watch?v=7te_-51f9V0&feature=autoplay&list=UL7te_-51f9V0&lf=mfu_channel&playnext=1


Older Post | Newer Post