I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
tinggal kenangan
Tuesday 20 December 2011 | 2:01:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum.olla ni ha0 ma? w0 hen ha0. k la berdasarkan tajuk kt atas tu, aku rse aku nk lepas je segala pasal si W tu. biar la tinggal kngn. aku add dia kt fb pun x appr0ve g. yup dgr cam menyerah je kan... tpi pe bleyh wt, spe la nk kt aku kan.... (ish x bek ckp cmtu). biarlah antara kita jd kngn je. aku tau aku je yang kenang. ag x pun. pe2 pun kwn ngn ag best la. tingat la dlu, first je masuk si W ni msok 2syen  j0in je group kt blkg tu tr0s jd anti lam ati aku sbb bdk blkg tu kdg2 p0y0 wt lawak b0d0. pastu dia start cri psl ngn aku, then smpai la last 2syen 13.11.2011. aku rndu tu sume. aku rindu dia. lau la aku de bela doraemon, aku pinjam alat doraemon utk ulang sme aku ngn dia. x pun pinjam pintu kemana saja aku nk p bilik dia korek rahsia dia, aku nk mek enct dia curi nombor. x pun aku pinjam alat yang panah cinta tu aku panah kt dia. s0 sweet la. tapi tu sume bleh jd kenyataan kt alam mimpi je. alam nyata sorry eh. j0d0h di tangan Allah S.W.T. lau ditakdirkan aku ngn W aku bersyukur, lau x aku pasti mesti de j0d0h laen yg lagi ok dr dia. aku akn igt ayt2 dia, perbuatan dia kt aku, n yg paling aku akan igt yg dia tetapkan tempat duduk dia tepi aku yg dia halau H dr d0k tmpt dia. aku tgk dia halau ati aku berbunga2 tau x. n aku menyesal wt perbuatan yg mendatangkan mcm kemarahan dia kalau betul sangkaan aku betul aku tgk dr mata kasar aku. waktu aku jeling tajam kt dia mse aku smbg ngn F kt luar n dia kt dlm ngn H. sbnrnyer niat aku sje je tp tetiba dia kuar n aku tegur x ckp pe pun. n aku terasa kt dia ble last2 dia rpt ngn awek s0rg tu, smpai H d0k sblh aku dia x halau n dia d0k kt tmpt dia. hurm  =(  segala ciri2 laki idaman aku de kt dia.

 antaranya yg aku tertarik ngn dia=
    1. pandai men gitar
    2. ske budak2
    3. ske nyanyi(mybe)
    4. rpt ngn family
    5. nk ckp alim, x tau la x knl sgt
    6. pandai amik ati 0rg
    7. lawak...
    8. sllu wt aku ketawa kt tmpt 2syen (setiap kli p 2syn x gelak x sah)
    9. buat aku sllu igt hr ahd (hri jmpa dia)
   10. kalu aku cple ngn dia, hajat tertunai nk cple cam cter full h0use n princess h0ur. yg gaduh dlu bwu de        perasaan.
   11. n aku dh lpe hehe

hurm... tpi tu dh kenangan.. mybe dia dh de plhn lain. ne nk tau kn. aku x ske n aku bkn jns nk pikat hak milik orang yer. tpi org jns aku, lau aku ske seseorg, aku akn menanti jugak org tu. s0, sblm jmpa org len, aku akn cuba menanti dia n cuba melupakan dia. uish pelik kn??? haha lantak la. k x nk mengarut panjang2 lg. daa sume!! assalamualaikum.


jap2. di sini kdudukn dia n aku lam klz.

aku cinta padamu by siti nurhaliza. enj0y  http://www.youtube.com/watch?v=mjd92ZUvbQk
diari hatimu by siti nurhaliza  http://www.youtube.com/watch?v=mjd92ZUvbQk
love you like a love song by me. hehe. usha la k http://www.youtube.com/watch?v=UO9FkZWZRqg&feature=youtu.be
n selena gomez love you like love song  http://www.youtube.com/watch?v=EgT_us6AsDg&feature=share


Older Post | Newer Post