I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
x tahu malu!!!
Wednesday 14 December 2011 | 4:17:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum... bru aku perasan yg blog aku ni dh jd tmpt aq luah rasa. ala aku kesah pe. bkn ramai pun usha blog aku. ngee~  ok aku smbung cter la ye.... aq masih igt la kn, tme tu ari ahad la cam bese nk jmpa dia pun. tarikh 30 Oktober 2011. aku de la wt coklat lg... niat aku tme tu nk bg kt tmah n H je, si mata bulat hehe. x pe la. hajat aku dh tercapai coz coklat tu dh de kt org yg aku nk bg. so cikgu pun masuk, si W ni d0k tmpat dia blik. pastu dia nampak si H ni pegang coklat tu. time tu aku dok la tgk kt tmpt depa tu. aku dgr si W ckp ngn H. aku curi dgr. eh bkn curi la tp mmg dgr. dia ckp kt H "eh coklat ni. cdp la. aku nk 1 nk bg kt mak aku". s0 si H ni pun bg la kt W. pastu depa perasan aku tgk depa. si W pun tyer la aku "x pe kan aku mek coklat ni". aku pun wt senyum je la padahal ati ni berasap ciap leh wt sate g c0z dia d0k wt aku jelez td sblm cikgu mai. x pe la. then  eck tu, dengan x sengaja aku jumpa dia kt lib ngn kwn bek dia si B. aku x perasan yang dia mai sbb waktu dia mai aku pegi kt meja alang ajar dia math. just ttimah je perasan dia. n depa pun dok usha pelik timh. jam tunjuk k0l 4.30, aku kne balik coz dh janji ngn ibu nk balik. aku pegi la meja kt timah kemas barang nk balik. time tu timah x ckp kt aku yg dia nampak W. W n B dok kt tmpt kanak2. k la aku pun kuar la. tme aku mek beg, aku perasan de budak laki tinggi dok sblh aku, aku tgk2 budak tu b. aku pun tegur la "hai bad" smbil jalan. aku pegi la kt tepi nk smpan brg n menghadap pintu masuk lib. si B mai kt aku sembang. punyalah terkejut aku bila aku tgk si W ni kuar dr lib. so kmi smbg bese. W n B kuar smta2 nk mkn roti. time aku nk p kt moto, W ckp "hati2 memandu" aku pun ckp "aku nek moto la" then dia ckp "eh clap hati2 wak moto". sblm aku blah. aku p kt depa. aku tyer la kt W "coklat smlm ag mkn ke mak ag mkn?" dia ckp " aku mkn coz x cukup" then B nyampu dia kata "kt aku mne?" aku jawap "taon dpn mlm raya aku bg". n aku pun blah.  the end


Older Post | Newer Post