I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
aku tak tau nak mrepek pe lagi kat blog
Saturday 28 January 2012 | 11:56:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum... aku boring, aku bosan, aku ennuyeux, aku noioso.... haha. ok dapat idea dah... tak sangka la  malam2 pun boleh da niat nak mengacau orang. aku pelik tol la budak2 sekarang ni. cerita dia camnih.... time aku nak balik keje (aku lupa hari pa la), aku kunci la pintu ni... pastu aku dengar orang dok kata pasal moto aku. aku kaleh la tengok siapa yang dok cakap tu. pastu aku target la mamat lam lori ais kot. coz dia tengok aku... so aku sambung kunci kedai tu. dah siap, aku start la moto. pastu rupa2nya... mamat2 yang dok bawah khemah depan kedai la'erosa tu... umur muda lagi kot dari aku.... pastu elok aku masuk gear, diorang cakap pe entah.... lam hati aku cakap  "lantak la kat aku, wak laju tak kacau duit ag nak isi minyak". sebuk je...  pastu tu aku wak laju depan diorang. sebuk je. aku tak suka tol la. pastu wat bunyi tikus tercabut ekor... cam pe lagi. aku sabar je la... 


Older Post | Newer Post