I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
comey ngat la!!!
Thursday 12 January 2012 | 3:57:00 pm | 0 BlackWhite
assalamualaikum. aku nak story sikit leh? tak bagi pun nak citer jugak coz ni blog aku. haha. ok tadi time aku dok sibuk dengan "muka buku" aku tu, ada la sorang abang tu dok kat luar atas moto. dia parking depan kedai ibu aku then aku ingat dia nak p kedai ibu aku la. so aku wat tak tau je. aku tengok balik, dia dok atas moto mkn kopok (jns pe entah) dengan helmet tak bukak, comey sangat2. dah la putih. muka dia cam baby face muka manja. pastu dia tak makan dah kopok tu dia jilat jari dia cam budak kecik wat comey sesangat. sebijik macam budak2, cuma dia tu abang budak je. haha. pastu aku gelak la pas tengok dia wat tingkah laku camtuh. tapi kalau tak silap aku dia perasan aku gelak kt dia kot (gelak tak dengar suara). then dia masuk cc datang depan kaunter dia kata "open" (open tu mknenyer dia nk men ikut ske dia la) sambil senyum... dia blah dari kaunter, aku gelak balik dalam hati. jap2 lupa..... nak tau, kopok yang dia makan tu dia wak masuk sekali... memang geli hati aku ngan abang ni lepas aku wt post sedih sebelum post ni. pastu aku tengok la dia nak pilih pc mana. then aku "unlock" pc tu. dia duduk then tengok aku, kopok dia tu dia letak tepi komputer... sambil "mukabuku" sambil makan. lme gak dia men. dalam sejam lebih. pastu dia nak balik. so dia berdiri depan kaunter. aku baru nak cakap harga dia main pc td, dia kata "kejap dompet kat moto" sambil senyum n muka cam gelabah. aku ingat dia letak lam raga. rupa2nya bawah tempat duduk.. sebelum tu memang aku nampak dia cam cari sesuatu. n korang nak tahu yang bagi aku gelak lagi, encet dia (jns samsung kot yg touchscreen coz aku sempat usha) n helmet dia tinggal kat kaunter sebab tu aku boleh usha encet dia.hehe. n nak tau dia wak pe keluar? dia wak kopok tu je. haha. sepanjang dia jalan kuar pegi moto aq tengok. pastu masuk balik bayar then sambil dia simpan dompet n encet kot lam poket aku cakap "terima kasih". pas kuar, dia dok atas moto. tak balik lagi. then aku tengok dia, n dia tengok balik... blushing aku* kantoi la usha dia. haha.  pastu dia tak pegi lagi. aku tak tau la dia wat pe kat luar tu. aku usha tapi tak ketara sangat. then dia pergi...  

 p/s= abg datang lagi ye. thanx abg wat mood saya yang buruk tu pergi jauh2 td. (abg ni bagi kesedihan aku hilang.. aku suka!!) hehe

jap2 x abiz lagi... pastu datang dua abang lagi. diorang datang lambat bp minit ngan abang atas tu n balik dulu. pas bayar, abang speck pgl kwn dia mek helmet coz lupa nak mek sebelum bayar. dah amik, diorang kuar. aku pun bangun tolak kerusi masuk lam meja. pastu, kawan abang speck tu tinggal kunci. td lupa helmet, ni kunci la. aku pun kuar.. aku tak tau abang2 tadi nek moto pe. tapi aku leh agak motor yang kat depan kedai aku ni kot coz de dua biji parking rapat, moto aku n moto abang comey atas tu. haha. aku pegi usha kedai sebelah2 ni. Alhamdulillah nasib bek tekaan aku betul. aku pegi kt abang tu then cakap "abang tinggal kunci tadi" then dia cakap "terima kasih". so the end..... jap aku pgl abg tu "abg" de niat. selalu diorang ingat aku ni lagi tua dari diorang. so aku pgl la dia abg. haha   ^_^


Older Post | Newer Post