I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
couple
Monday 16 January 2012 | 3:37:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum.... korang ingat tak lagi si H? kawan 2syen aku... x kenal? baca post yang tajuk "tak tahu malu". ok aku just nak bagi tau... aku dah couple ngan dia. nak tau camneh aku leh sangkut dengan dia? ok cam ni kisah dia....  al-kisah pada suatu hari... haha. k kan sekarang ni aku sakit hati sedih je memanjang... aku mesej la ngan dia.. pastu dia kata kat aku "ag ok x lagi" aku kata "ok dah. awat nak pujuk ke?". so dia reply "aku baru nak pujuk. aku nak nyanyi aku memang suka nyanyi". (ok cam korang tau aku memang suka orang nyanyi kat aku). so dia nak nyanyi aku lak kena kol. kedit dia x cukup. time tu pun kedit aku tinggal singgit lebih. so aku kol dia lepas makan... dia angkat kol dengan suara besar dia buat2 nak bagi aku gelak. pastu dia suruh pilih lagu. (harap maklum ye. si H ni hanya minat lagu omputeh). so ku mintak lagu just the way u are by bruno mars. so dia nyanyi. abiz lagu tu aku mintak lagi dia nyanyi. so aku kata la kat dia "ag tau x lagu spider" then kami serentak jawab "relaku pujuk". ok pastu dia cari lagu tu then nyanyi. aku follow jugak. de part yang dia lupa. aku cakap lam hati (ni sapa nyanyi kat sapa ni). haha. then tu aku rasa last lagu tapi member dia p bukak lagu len pulak... lagu...mambai kot. kau ilhamku. kami nyanyi sama2. blushing jugak aku ngan member dia coz dia wat loud speaker. so dengar la suara aku yang "merdu" time nyanyi tu kat member dia. member dia de 2 orang. sorang laki sorang perempuan. dorang tu tukang cari lagu kot coz sume lagu yang H nyanyi ni de background music. pas abiz lagu mambai ni, talian putus kedit aku abiz... romantik time tu aku rasa. tak penah de orang wat camtuh kat aku. so aku mesej dia cakap kedit abiz tadi. dia cakap dia sengaja panggil kawan dia tu untuk aku.... aku terharu de, tak caya pun de. haha. pastu dia mesej " ag nak dengan aku x" gila tak romantik plak kt situ. haha. pastu aku tak tau nak cakap pe.. dia siap speaking g "would you like to be mine?" so aku accept .aku accept pada 14/01/2012(saturday) pada jam 11:50 p.m. aku balas aku terima...then sebelum tido n last mesej malam tu, dia de kata " check fb princess tau". pe dia wat? pagi tu aku buka kt tempat add friend tu dia send request in relationship with aku. k da x tau nak tulis pe... ni la dia.. my prince

so ni la dia Imran Hakim (aku gelar dia kat member aku "si mata bulat". hehe). sssuihh gambar ni ciplak kat fb dia.. hehe. 


Older Post | Newer Post