I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
gaduh!!!!
Monday 23 January 2012 | 4:58:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum.... tak jawab dosa! haha. "gaduh". tajuk berat tuh!!! tapi... tak berat pun. haha. aku just nak bagi tau... si jejaka encem ni...

ha.... korang tau sapa??? pe?? pakwe aku....??? ya!!!!! haha. tak de la.... ni abang sulung aku la. nak buh nama?? tak yah la. korang tengok la kat fb aku de kat family. bagi yang girls... sorry borang dah tutup. haha. ok back to the tittle, apa kena mengena along ngan tajuk gaduh tu? ok nak citer la ni. sabar noh.. haha. ok aku ngan along ni selalu gaduh. pantang jumpa. nak tau kami gaduh camnih? macam WWE ke? oh nonono.. kami lau dok dekat, mesti ada tumbuk menunbuk perli memerli. cam tadi best dok tengok astro ria, dia mai kacau aku tengok tv. dia dok depan aku. pastu dok perli sal plkn, spm. sabo je la. tau dia perli pa?  "x pa along nak jugak dftr plkn ne tau dpt 1 juta". tension aku ngan dia. pas tu aku tumbuk la dia. hehe. x kuat ok... tapi sekali dia tumbuk, rasa sampai ke tulang....memang selalu kena. lau tak gaduh pun. dok dekat2 atau jalan tepi, mesti kena punya. tak kena perli, kena acah2 nak tumbuk. yang paling sweet la kan. aku men kejar2 ngan dia lam umah... haha. bayangkan la. dari ruang depan sampai ke belakang aku kejar. umur masing2 dah besar n dia pun tua dari aku 4 taon je perangai cam budak2 haha. tapi dia pandai.... spm dpt 6A memang aku tak len lawan kot. yang ni pun sama...


yang ni angah. yang ni pun tak yah la sebut nama. kat family aku de. borang? tak tau la de kosong ke tak. ok. angah.... selalu gak la kami gaduh. men gak la kejar2. yang tak leh blah la kan. lau aku kejar diorang 2 ni kan mesti lari. pe la yang takut ngan aku kejar padahal diorang triple lagi kuat dari aku. haha.


adik aku, aku tak de story sangat. aku selalu buli dia...muahaha(gelak jaat). lau aku story kantoi la aku buli dia... hik3.


 nak tengok video along yang member dia rakam senyap2?? jap2

https://www.facebook.com/photo.php?v=186547994689882&set=t.100000644832627&type=3&permPage=1

x tau la bagi korang lawak ke tak. bagi aku not bad. yang best pun kat last. usha la lau free. hehe. aku antara dua ni paling sayang, along kot.sebab di encem, x la.. sebab aku rapat g ngan dia dari angah. but aku layan kerenah diorang yang asyik anggap aku "bibik" kat umah tu asyik memerintah aku je buat keje kat diorang sama rata. meluat ngan diorang coz asyik diorang didahulukan dari aku, tapi aku wat tak tau je. makan dalam tapi kat dalam tu sayang.....


Older Post | Newer Post