I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
gaji....
Monday 23 January 2012 | 4:38:00 pm | 0 BlackWhite
assalamualaikum... k maybe lam bulan depan baru aku dapat gaji.. aku tak tau la berapa gaji aku n bila aku dapat. kalau banyak, 15 % dari gaji aku tu aku pegang n yang lebih aku simpan for my future. wah speaking aku. haha. ok 15% aku tu nak wat pe??? ok2

  • aku nak belanja family aku
  • aku nak beli barang2 keperluan aku.... secret la tak yah tau yang ni. haha
  • aku nak g hangout ngan orang. dengan sapa2 la yang terasa nak kuar ngan aku
ok tak tu? aku dok pikir yang tu je la.... hehe. lau de lagi nanti aku tambah ok...   (@)_(@)


Older Post | Newer Post