I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
geram!!!
Saturday 21 January 2012 | 6:18:00 pm | 0 BlackWhite

assalamualaikum... ok tadi kan aku geram gila2 tahap maximum!!! nasib la tak de barang yang rosak. tadi aku rasa nak tumbuk benda je... tapi aku just genggam tangan aku n letup2 jari. n lagi 1 aku wat, aku hempas tetikus. tapi sl0w la. lau kuat kene jawab plak ngan bos. hehe. nak tau kenapa aku geram?? betul?? ni nak ngadu la nih... haha. manja gila!! ok2 serius2 balik. tadi budak2 kat cc ni cari pasal + aku nak scan benda tak menjadi + komputer "hang". memang nak kene lempar buang ke laut la komputer ni silap2 hari bulan. haha. gila geram tadi. dengan panas hati ngan semua ni, then tak lunch. just makan bihun n limau 3 biji je. hehe. serabut gila la. then pas tu aku ok balik..... kan korang tau aku kalau mengamuk cepat balik cool, tak sampai 5 minit aku dah cool balik. budak2 tu usha pelik gak la aku dok bara gila tadi. tak berani tegur. haha.lantak la cari pasal lagi. then aku tak tahan nak tahan geram aku mengeluh kuat, then de la mamat tu usha. lantak la keayuan aku hilang sebentar janji aku puas hati. haha. well itulah aku. lau aku ok, aku cakap serius gila lembut. tapi lau mood aku yang baik dibawa arus sungai nun jauh dari hatiku ni aku akan jawab orang tanya pun cam mau tak mau je. n aku pun cepat cool dengar cakap my prince jangan sedih2 suruh kawal perasaan. hehe. memang sifat semulajadi aku panas baran. along, angah n aku follow abah, iaitu perangai yang kuat baran. hehe. ok stop disini... maceh la sudikan bebola mata anda tu baca n layan saya mengadu. hehe  ^_^(Y)


Older Post | Newer Post