I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
kesedihan melanda
Thursday 12 January 2012 | 1:53:00 pm | 0 BlackWhite
assalamualaikum.. today is the bad day for me... k aku mintak maaf la lau aku ni dah jadi macam penyebuk bagi korang(org tertentu). aku rasa bersalah sangat3 semua jd camnih. aku rasa cam smua ni jadi disebabkan aku. please aku tak suka orang nak jaga hati aku... biar aku je jaga hati orang... memang selalu aku wat camtuh... jaga hati orang walaupun hati aku luka. aku tak kesah janji kawan aku ok. demi jaga hati orang tertentu aku snggup lepaskan apa yang aku suka. aku tak suka kalau aku akan di cop sebagai seorang perampas or whatever.. rasa bersalah tehadap kemusnahan hidup orang lagi menusuk bagi aku dari sakit hati aku tentang hal tu. ya aku akan lepaskan segalanya.... aku akan sign in kat otak aku. search memori pasal kau then klik delete n aku x perlukan recycle bin. just throw it... aku rela wat semua ni... asalkan orang2 tu tak salahkan aku atas hal yang terjadi. aku x ego. aku x pentingkan diri sendiri. aku rela semuanya pergi asalkan korang bahagia. n aku x perlukan simpati, aku x perlukan korang jaga hati aku. jangan risau. aku akan buang semua jauh2. walaupun terpaksa, aku akan buang jugak. kalau hati aku sakit, biar aku tanggung sendiri coz aku yang cari penyakit sendiri cari pasal suka kat orang yang aku tak mungkin dapat. k sampai sini luahan aku. i want all of you can make happy ending for your life (ayat terabur... lantak la cikgu eng tak de baca blog aku nak betulkan ayat aku). k daa salam. 





Older Post | Newer Post