I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
sakit hati
Wednesday 11 January 2012 | 6:47:00 pm | 0 BlackWhite

assalamualaikum... aku tak tau la kenapa sekarang mood gembira aku cam budak2 tak cukup umur tu hilang pi mana. asyik mood yang negatif je menyelubungi diriku ini. hati aku ni asyik sakit je, tak pun rasa nak marah je keje. jiwa aku yang riang dah menghilang. hanya yang tinggal kemarahan, kekecewaan dan bersendirian. ok starting after this post, aku nak try tukar balik mood aku. pikir positif, buang segala kesedihan.... aku pun tak tau la kenapa dalam 2 3 minggu ni aku bad mood je. maybe banyak yang negatif kat kepala. k nak sambung baca novel kat blog ben. daa. ^_^
ni la pipi saya. haha

                                                                         


Older Post | Newer Post