I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
senyap!!!
Sunday 29 January 2012 | 12:24:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum.... pe yang senyap?? nak tau?? ok aku story.... encet aku nokia E72 n sony ericson pe entah model lupa pulak tu dah senyap dua2. dah jarang mesej masuk. aku sunyi deh.. tak tau nak mesej ngan siapa. bohsan gila2. aku rasa cam malaz je nak charge encet tu dua2. tapi nanti de emergency call pulak. selalu orang single ni banyak dok menggatal mesej laki len. but me??? no la. aku tak suka la nak menggedik. biar la no laki kat encet tu jadi koleksi aku je. haha. malaz nak layan. aku pun tak kenal sangat. aku ni pelik sikit orangnyer... orang tu (lelaki) lau aku mesej kat encet, kat luar aku tak cakap pun ngan dia. tapi lau aku sembang kat luar, aku jarang mesej. haha. aku bukan player la. nak menggedik sana sini layan laki. i'm not limited edition, not pretty gurl, kuat gelak, kuat merajuk, kuat touching, siapala nak kan??? haha. itulah saya!!! tapi.... aku lau no tak kenal mesej aku lebih suka (bukan suka tapi selalu) guna "awak saya"... sebab??? bukan menggedik!!!! tapi orang tak kenal tak sopan "aku hang" ni. maybe korang rasa aku "hipokrit" untuk kes ni. tapi.... lantak aku la. korang tak kenal aku korang tak tau perangai aku. haha. relax2. aku pun dah malaz nak usha encet... rasa de mesej aku balas (lau de kedit la), lau tak nak mesej.... tak kesah la. ngeh3x. ok ni another video... aku ter"upload" kat youtube pulok.... aku wat ni tujuan untuk melunaskan perjanjian aku kat di si dia. dah janji kena wat. aku buh kat mukabuku dah tapi aku hide. just dia n aku je leh tengok. korang nak dengar suara aku ala2 selena gomez sakit tekak ni?? ok nah...

tak best pun. sakit telinga je dengar kan? tu la siapa suruh dengar... keh3. jap nak story jap. petang khamis kot tak silap aku dok boring keje, tetiba aku ternyanyi lagu pe entah versi chipmunk. haha. lawak siot... nak dengar??? kalau banyak permintaan aku wat. serius lawak. haha. then aku ingat nak nyanyi kat si dia, tak sangka malam tu dh clash. so tak dapat la. tak pa aku nyanyi kat korang dah la. ngeh3x. macam ni bunyinyer...

so ccccccccuuuuuuuuuuteeeeezz the sound. tapi bukan suara aku tu. yang tu lagi cute. akunyer sound tak cute camtuh. ok la malaz nak taip dah.... mau iron baju sekolah my adik la.... tu la kan, dah abiz sekolah pun kena menghadap baju sekolah lagi... lalala. 12.24AM nak iron baju... tu la aku.... suka wat keje malam2. ngeh2x. k daa salam...

#budakskemakacamata  (@)_(@)


Older Post | Newer Post