I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
single~
Friday 27 January 2012 | 1:53:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum.... ok

single

ok single?? single album??? jangan harap aku buat. haha. di sini saya, Siti Noor Azira Binti Mohd Faudzi ingin memberitahu bahawa saya sudah kembali single. kenapa? cerita sikit?? tak pa la aku just diam dah la...  tak yah la nak story mory lebih2. tak masuk exam benda ni. haha. biar aku je yang tau... nak borang?? meh la isi mek borang kat dalam umah aku ni lau berani masuk. tak sempat masuk nanti tak pasal korang kena tembak ngan pistol abah yang seakan2 pistol mainan tu made in pe entah.. hehe. biar la jadi kenangan buat aku... maybe antara kami tak de jodoh... maybe kami akan dapat yang lagi sepadan.... kan... wat pe nak tulis benda2 buruk pasal orang. tak pasal dapat dosa je kan. biarla pe yang jadi de hikmah... harap aku ngan dia dapat jadi kawan~ n pas ni aku ngan kesah pasangan aku mana2 (insyaallah) aku tak akan citer kat sorang pun. coz..... akan menyusahkan hidup aku balik.ok. tu je nak gitau. daa

#budakskemakacamata   (@)_(@)


Older Post | Newer Post