I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
sugar glider!!!
Wednesday 25 January 2012 | 1:41:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum.... ok binatang yang kat tajuk tu, super duper comey gila!!!aku nak bela..... tapi... tak pe la sebelum aku sambung yang belum tengok binatang pe tu nih aku bek ati buh gambar kat korang.. hehe



dua je cukup erk? hehe. ok aku sambung.... tapi.... sugar glider ni mahal la.... yang second hand pun RM200 lebih. then makan, bukan just makan buah... dia kena amik protein jugak. lau tak mati. aku dengar abang tempat keje aku ni citer... dia biasa bela. pastu tempat sangkar tu kena bersih selalu. aku bab2 nak prihatin tengok 24 memang tak la. haha. g pun hidup tak lama.... s0 tak pa la cancel la nak beli... hehe.

ok aku nak story la binatang yang penah aku jaga selama ni.. yang nak baca, stay la. yang tak nak, bukan nak halau tapi nampak kan tanda "X" kat atas tu kat sebelah kanan yang tulis "just be yourself" tu, tekan la kat situ... senang. haha  =P. ok selain burung, kucing, ayam yang biasa korang dengar de orang bela tu pun family aku de bela. tapi aku nak gitau selain dari yang tu. ok.... aku biasa bela tupai....



aku sebenarnye.... dah lupa la tupai aku tu camneh.... tapi serius comey gila2!! ekor perang.... n jinak gila2. dulu... selalu bukak sangkar dia, bagi men kat luar. lau nak maghrib dia masuk sendiri then kunci balik. suka naik kat atas orang especially aku... hehe. aku pun geli + takut gak la.... hehe. tapi, suatu hari tu.. dia kuar tak balik2 dah..... hurm.. maybe sesat lam hutan kot.

pastu bela baby musang...... sorry tak mau buh gambar yang ni. bukak je kat google image, rasa geli lak tengok... hehe. yang ni jumpa kat kampung. de 3 ekor. siapa entah jumpa... lupa dah.... n camneh dah hilang dari umah aku pun lupa... hehe

then my last bela binatang pelik, iaitu my monkey a.k.a. m0n

gambar ni kat encet aku ok. not google. aku sayang gila2 la m0n. ye la lau tak silap dari aku darjah 6 dia wujud lam hidup aku. time tu abah p kedai haiwan tukar burung, then abah minat ngan m0n.... tukar ngan burung tu rm200. n secara kebetulan nama sama ngan aku kat skul  "mon". so sweet. selalu apa yang aku makan, dia makan jugak.... aku anggap m0n cam adik aku...  k la nanti aku "tacing" lak. dh berat lak mata ni. sekarang pukul "1.41 a.m" k st0p ye kawan. daa  (@)_(@)


Older Post | Newer Post