I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
teddy!!!!
Friday 20 January 2012 | 12:46:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum.... ok tajuk atas tu kan TEDDY. aku dari kecik sampai sekarang tak de pun teddy bear... so sebab tu la aku perangai aku cam lelaki cikit. hehe cikit je bukan banyak... seingat aku de la teddy dulu. besar tapi aku lupa la sapa punya... aku de la jugak men ngan teddy tu.. pastu abang aku bagi takut kata teddy tu leh hidup malam2, so aku lempar teddy tu tak main dah. g pun aku tengok citer chucky... la yang patung bunuh tuan tu. dulu teddy ni aku tak minat sangat... tapi yang aku minat tau tak apa??? laptop yang ni
haha. comey kan... aku punya la pujuk ibu aku suruh beli... tak dapat. hurm.... pastu kuar la iklan playdoh. ala yang leh wat macam2 tu. macam plastesin... ni ha...

                                          
then yang ni pun tak dapat... so sad.... so aku tak la harap apa2 untuk aku dapat pas tu... antara hadiah yang paling lama ngan aku ialah bebola ajaib... darjah 4 kot aku dapat. bola ni ajaib korang nak tau.... haha. bagi aku la ajaib.... nak tau kenapa?? sebab lau jatuh x pecah... hehe. ni orang yang bagi nama dia fatin... aku ingat lagi... ni ha bebola ajaib
comey.... dh la warna hijau, warna kesukaan aku. hehe. then sekarang banyak la gak aku dapat benda ibu belanja ye la dia tau anak perempuan sorang ni dah besar.... hehe. tak ngada2 mintak bukan2 cam dulu. ibu beli selendang kat aku. ok berbalik kepada tajuk teddy tadi, aku tak tau la sejak tahun lepas, aku tengok kawan aku dapat hadiah besday teddy, aku terasa cam nak teddy jugak.... tiba2 hatiku kembali jadi perempuan yang normal suka kat teddy. oopppssss bukan sebelum ni aku tak normal, but aku tak la tergedik2 nak mintak teddy, mintak duit memanjang shopping. itu bukan stail aku. tapi sekarang aku nak teddy!!! haha. tau tak kenapa aku tak pernah mintak kat orang? sebenarnyer aku tak suka nanti membazir duit.... beli mahal2 nanti rosak... aku tak suka. lagi2 aku ni spesies tak reti nak jaga barang elok2. haha. tapi.. siapa yang baca post aku ni nak beli, aku silakan.. haha.  =P  just kidding. tak pa tunggu aku kaya aku beli sendiri ye.. aku tak pernah harap orang beli kat aku. haha
ciut!!!




Older Post | Newer Post