I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
baby!!!
Wednesday 22 February 2012 | 1:36:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum.....
sekarang ni aku balik keje kol 7... 
coz aku amik kelas speaking...
and... bukan tu yang aku nak bagitau....
hik3  =P
aku nak story ni...
petang tadi... balik kerja....
aku berhenti jap depan umah jiran aku....
umah pak cik munir...
dia tengah dukung anak dia....
serius aku minat gila tengok anak2 dia
dia ada dua orang anak....
n dua2 laki...
anak sulung dia....
nama adam harris..
muka dia... korang nak tau camneh???
jap2 aku search jap....
ok....
korang kenal ini budak???
ye ni la watak utama citer baby geniuses...
dan anak jiran aku tu.....
muka sebijik cam ni!!!
dengan pandai speaking....
memang lau dia direct speaking, korang akan was2 nak kata dia anak orang melayu.
aku kadang2 kuar umah... dengar la dia cakap ngan ayah dia.
tapi..
ayah dia cakap melayu..
dia je balaz guna bahasa inggeris
then adik dia
nama hanis pe entah... hehe
muka cam omputeh jugak
tapi...
adik dia muka cam perempuan sikit..
tapi..
muka je cam perempuan.. tapi ganaz dari abang dia. haha
then aku try nak dukung dia...
ayah dia kata dia tak nak kat orang...
tapi....
aku sua je tangan nak dukung...
dia nak kat aku lah!!!
hehe
then aku dukung la...
kami time tu kat tengah jalan
aku pun dok atas moto
pastu ada kete nak lalu
aku balik
then kuar balik p kat baby tu balik
geram kot
comey gila2...
lau korang follow blog aku sebelum2 ni
kan de post sal baby...
so korang tau la aku suka baby...hehe
ok3 sambung story....
aku sua tangan balik...
dia nak lagi...
hehe
then ayah dia cakap...
"akak guna ayat pe ni sampai dia nak kat akak. haha"
"dia ngan tokwan dia pun dia tak mau"
"ngan akak dia nak pulak"
hehe
aku senyum je dengar
aku pun memang suka baby...
hehe
pastu aku acah2 nak bawak masuk umah aku...
dia nak nangis... cari balik ayah dia. hehe
pastu aku bagi then masuk umah...
tu je nak cakap
aku harap sangat2 anak aku camtuh...
hehe
comey!!!!
geram aku tengok....!!!
ok the end!!! (@)_(@)


Older Post | Newer Post