I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
bakso ayam
Saturday 4 February 2012 | 12:20:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum... niat aku nak buat bakso terlaksana... tapi aku tak guna daging... aku guna ayam... sebab? ayam tinggal yang isi. n orang lam umah aku ni tak makan sangat ayam kat bahagian isi tu... so aku buat bakso. leh tahan la... terlebih buh halia pulak. but.. sedap! hehe. kat tempat keje petang tadi jari aku luka sikit kena gunting. so time kupas bawang.... bawang + luka yang tak kuar darah tu bergabung menjadi equation yang "sesuai" sangat2. iaitu... jari kat luka tu berdenyut2 sakit. aku wat selamba je. nak wat gedik pe teruk2 sakit sikit je. hehe. malaz nak taip teruk2.. tengok gambar je ek. tak de mood nak taip.

antara bahan2nya. ni tak complete.

siap suda.. get ready nak makan. ni before eat

after eat. clean!!! hehe.
ok.... nampak sedap tak? tak??? up to you.. hehe. pas makan, aku yang masak... aku la kena basuh semua pinggan diorang makan. ay0... hehe. tak pe... k malaz taip. daa!!  (@_(@)


Older Post | Newer Post