I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
bakso!!!
Thursday 2 February 2012 | 9:34:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum... ok,

bakso

aku sekarang ni kempunan gila bakso. hehe. kat kulim ni tak tau la ada jual ke tak. aku nak3x jugak.... hehe. mengada2 gila. last2 aku dapat resepi bakso tu...  weeehhuuuuu... haha. then tadi ibu dah beli daging n bagi lampu hijau untuk buat bakso tu. so kena la buat.... hurm. dah la tengah mood malaz gila2. haha. tengok la ari ni @ esok aku wat. hehe. bihun pun dah de lam almari kat dapur tu. so tunggu pe lagi... muahaha (gelak jaat). get ready dah la. tengok la nanti @ esok aku wat. nak??? mai umh aq... taman bestari. no umah?? cari sendiri la ye... haha. ni aku ciplak gambar dari google  






Older Post | Newer Post