I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
daun berguguran....
Thursday 16 February 2012 | 3:48:00 pm | 0 BlackWhite
assalamualaikum.... benda ni dah lama niat nak post tapi baru ari ni aku post. hehe. 
kesahnya terjadi time aku bawak moto .
time tu aku bawak moto yamaha sport BCT aku tu lam angin yang kencang di bawah pohon2 yang daunnya sudah kering.
sekali angin datang, daun2 yang sudah kering tu pun gugur dari pohonnya....
dengan jisim yang ringan... daun2 tu pun mengikut arah angin dan gugur ke bawah bagai salji di tempat2 yang de salji. hak3  (sejak bila aku guna ayat jiwang ni).
pastu dengan angin yang kencang dan daun yang gugur membuatkan hatiku tenang sekali.
aku imagine aku bagai berada di negara omputeh yang sedang mengalami musim luruh. hehe.
bagus kan aku, dok atas moto pun boleh lagi nak imagine pelik2. haha.
tapi serius... aku ni walaupun aku perwatakan cam lelaki, aku ni jiwa nature la.
sayang akan keindahan alam. hik3 (masuk bakul angkat buang sendiri)
aku suka jalan yang kiri kanan de pokok yang banyak...
ibarat sedang lalu kat terowong pohon2 besar. sweet sangat2.
contohnya.... jalan nak balik kampung aku. lepas tol kat bukit merah...
memang sweet sangat lalu bawah tu...
aku rasa aman je... tapi lau lalu malam2 seram gak coz gelap. hik3.
n lagi satu... sebelum korang kata aku ni galak nak menikah...
aku just nak bagitau....
aku minat wedding ala2 garden. serius cantik gila2!!
aku cakap je cantik.. tapi aku tak kisah camne pun. janji aku bahagia sampai akhir hayat aku. hehe
ok3... jari aku ni ngadu malaz nak menari atas keyboard  ni.
so aku hormati keputusan dia. hak3.
k daa  (@)_(@)








Older Post | Newer Post