I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
hangout!!!
Sunday 12 February 2012 | 1:19:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum... ok sebelum aku nak story pasal hangout aku tu, aku dengan kali keduanya aku terpaksa menolak moto yamaha sport bernombor plat BCT pe entah tu.... dengan aku dah wangi2 nak pergi landmark kulim tu.. tetiba buat hal lak. nasib la tak ramai orang coz time tu orang dok kat masjid solat jumaat. so aku tolak la... sampai stesen minyak petronas, aku isi la 3 hengget. dengan keadaan peluh memang meleleh tu, aku membuat keputusan sejukkan diri dengan bawa moto 50KM/J. hehe. selalu 60, tapi takut minyak cepat abiz pulak...

      ok habis dah cakap pasal moto aku yang special tu... pastu sampai la kat landmark kulim.. aku cari la member aku, yana n ain. singgah 1 kedai tu (tak tau nama kedai tu). kat kedai tu, aku beli kain cotton yang beharga 35 hengget pada mulanya.. then aku dapat kurang jadi 34 hengget. hehe. ni ha kain dia....


ok gambar agak blur... coz enset murah. kih3. bersyukur la.... for your information, aku lau beli kain, memang akan menjadi rabun, buta semua ada! coz... aq tak reti pilih! hehe. don't blame on me.. memang aku akan blur lau pilih kain. kami tinggal dulu kain kat situ.. takut tak boleh bawa masuk panggung.. so kami p la beli tiket... dah beli, kami decide untuk karok...ok. karok yana belanja... setengah jam je.. coz wayang nak start lam sejam g. so masuk2, aku nyanyi dulu... sebab... lau nak pilih lagu lambat!! so aku pilih lagu yang ada kat mana entah..

  •  lagu fav aku, akulah kekasihmu by AXL's. aku nyanyi dengan penuh perasaan.. macam2 suara keluar. lepas tension kot. suara slow keluar, suara kuat keluar, suara itik pun keluar!!! haha. sampai....  butir2 mutiara dari mata pun keluar.... tanpa sengaja... time tu nyanyi kat korus. memang kat korus tu aku nyanyi dengan suara kuat n penuh feeling!!! yana usha aku semacam je time aku nyanyi kat bahagian korus.. tapi aku buat tak tau je. aku paling muka kat dinding sambil nyanyi.. time tu fazira dah datang...

  •  memori berkasih. aku amik part laki n ain amik part perempuan...
  •  lagu jiwa lagu cinta. yana tertekan lagu ni.. so lagi sekali aku n ain bergabung. haha. 
  • hati yang kau sakiti by rossa. lagu ni aku nyanyi banyak gila keluar suara itik!!! coz lagu slow. aku tak leh bawak sgt. lagu ni pun aku nyanyi penuh feeling!!!! nak nangis... tapi tak keluar. hehe.

  • takdir cinta by rossa. lagu ni yana yang amik... pastu suruh aku nyanyi... then aku n yana nyanyi la....

  • cobalah tuk setia by krisdayanti. lagu ni aku yang pilih... coz tau2 la orang baru bergelar "single" ni kan. haha. baru ke? lagu ni utk pasangan curang. tapi.. aku tak la. lagu ni sedih then aku jiwa kacau coz serabut banyak hal..so, aku nyanyi la.... best!!! leh kata lam karok tu aku ja yang nyanyi.... haha

  • because of you. lagu ni  tak jadi nyanyi... cian cik ain nak nyanyi lagu ni. haha. 


ok pastu kami pun berjalan2... ain n yana, aku n fazira..... sampai la masuk panggung. abiz wayang.. kami berpecah lagi.. aku jalan ngan kembar aku, fazira. hehe. kami p the gift... serius aku suka gila tengok teddy!!! aku cakap lam hati je... harga dia pun "menarik!!!". pastu kami p amik balik kain cotton tadi. aku minat 1 shawl tu. tapi tak de padan ngan baju aku kat umah... pastu aku teman fazira beli novel.... pastu kami balik... hehe. 


#kesemuanya aku belanja ari tu....  50 lebih... hehe. ^_^


Older Post | Newer Post