I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
hari blur + hari bengang budakkacamata
Monday 6 February 2012 | 7:23:00 pm | 0 BlackWhite
assalamualaikum... ok tajuk tu memang kena ngan hari aku hari ni. tau kenapa??? first pasal "blur", orang beli topup pagi tadi. then dengan mengongnyer aku tak ingat langsung yang aku ada jual kad topup. aku p kol abang kat taman seri mahkota tu untuk topup. dan ke"blur"kan aku ni aku baru perasan pada pukul 6.55 p.m. waktu Malaysia bila lagi sorang mai nak topup kat aku. dan aku dengan menganggap diri aku ni mengong sebab tak perasan. haha.

            second, untuk pengetahuan korang... pintu kat kedai aku ni baru dibaiki beberapa hari lepas. dan orang yang selalu mai kedai ni tak tau la nak buka macam mana. dan tadi, sorang budak dah bagi pintu tu tercabut. ini membuatkan aku naik hangin 1 badan. tak cukup cari pasal dengan pintu, diorang masuk lak ke kaunter aku ni. ok... sebelum ni. dah berbuih mulut aku cakap jangan masuk ke kaunter. dan kat belakang aku ni dah tertulis "DILARANG MASUK KE KAUNTER KECUALI STAF". ok. then dengan tak paham bahasa aku marah la. then aku amik 1 kerusi buh kat sebelah aku. dan buat aku lagi bertambah bengang bila sorang budak tu time dia nak bayar tak puas hati panjat pulak kerusi tu n budak len sibuk nak main komputer. dengan tidak membuang masa aku pun berkata  "TAK PERNAH KENA MAKI DENGAN AKU KAN???!!! SO LAU RASA NAK KENA MAKI BUAT LA. AKU DAH CAKAP BANYAK KALI TAK DENGAR KE?? AKU BUAT BAIK HAMPA PIJAK KEPALA AKU. AKU HALAU SEMUA KELUAR BARU ADA AKAL!!" tu la ayat aku. kurang ajar kan aku.. tapi, takkan nak biar budak2 ni teruskan perangai diorang. sebenarnya... aku nak maki dah. tapi... sebelah kedai aku ni kedai ibu. so aku tak leh maki coz aritu aku kena marah ngan ibu coz marah budak2 ni. abiz dah perangai cam tu siapa tak marah kan. lau sekali dua tak pa la jugak. ni dah hari2. ari2 aku tegur. last2 abiz aku marah semua diam. bunyi game yang pasang tu pun diam jugak. jadi sunyi seketika. tapi aku rasa ibu dengar. suara aku kuat. hehe. n sebab yang paling penting aku tak suka diorang masuk kat kaunter sebab.... diorang masuk dok sebelah aku. aku ni dah la ngeri dok sbelah laki (tabiat) kecuali family aku n orang yang aku rapat. entah la kenapa tapi memang aku tak selesa lau laki dekat ngan aku. lau orang yang aku kenal tak pa. pastu semua dok usha senyap2. aku bangun ke duduk ke semua usha. jangan bagi aku panas walaupun dok lam air-cond.


Older Post | Newer Post