I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
hilang keayuan weh!!!!
Thursday 9 February 2012 | 4:02:00 pm | 0 BlackWhite
assalamualaikum.... ok lau korang follow post aku yang sebelum2 ni.. korang tau la kan aku nek moto pe. ok... dengan berpakaian lengkap berbaju kurung hijau n tudung hitam (tak match? biar la aku yang pakai) nampak ayunya.... tetiba!!!! tengok nek moto,,,, YAMAHA SPORT dengan kelajuan 60KM/J memang out la keayuan tadi... tau tak kenapa aku post benda ni? n tau tak aku cakap hilang ayu kenapa? ok3x.... sebab.... tadi waktu aku nak melintas, aku bawak moto dengan kelajuan pe aku tak tau sampai memotong sebuah moto jenis pe entah.... n tau tak??? orang yang aku potong tu pandang aku 2 KALI kot... haha. mesti terkejut kan.. ye la pakai baju kurung tetiba wak moto cam minah rempit... ok itulah gelaran yang aku dapat dari budak2 nakal skul aku. haha.


Older Post | Newer Post