I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
KFC n HOMEMADE CHOCOLATE!!!!!!!!
Thursday 9 February 2012 | 3:53:00 pm | 0 BlackWhite
assalamualaikum....ok. malam nanti dengan berbekalkan duit gaji aku yang aku bajet 50 hengget pun dah cukup n moto yamaha sport plat BCT pe entah...  (2 taon bawak x igt g no plat) ni aku mau chow p KFC kulim... mau belanja my family.. but my along tak de. so sad. (biar la siapa suruh balik awal. hak3x). pastu, maybe tengah malam, aku nak buat homemade chocolate. coklat bentuk love, shell, bunga rose n oreo... yum3x. n aku rasa coklat tu aku buat banyak.... sebab??? nak tau kenapa??? coz..... aku jual, aku nak bagi kat adik member aku, kat pekerja waditechnology n of course la my family.... tu la along tak de.. lau tak mesti akan dengar ayat ni "gemok la dok umah asyik makan je". haha. n ternyata coklat tu sedap coz minngu sebelum along balik dia berebut ngan abah makan coklat tu.. haha. mengalahkan budak2 la. so...... lau nak?? meh la umah aku amik. lau terasa diri tu berani nak melangkah masuk umah ni (bagi yang boys la). haha. ok malaz nak taip. k daa  (@)_(@)


Older Post | Newer Post