I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
lega!!!
Thursday 9 February 2012 | 3:37:00 pm | 0 BlackWhite
assalamualaikum... ok tajuk tu aku nak cakap yang aku dah terlepas menghadiri PIBG adik aku... yyyeeeahhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!! haha. ibu balik dari KL sabtu ni. so ahad tu ibu la yang p. serius lega gila!! lau tak, maybe eden dipanggil  "makcik" pa... haha. so... ahad ni aku boleh teruskan kegiatan harian aku.. apa??? bangun lambat. haha. ye la... tido pun pukul 3 4 pagi.... ne cukup nak keje. so lajakkan la masa tuh. haha. n tadi aku kantoi bangun lambat ngan member aku. diorang ajak aku g ofis nak mintak keje. so dengan reaksi muka baru bangun tido... aku pun p la kat diorang.. lam nak dekat kol 10 la time tu. hehe. so pas mandi kami p la gerak p kedai.


Older Post | Newer Post