I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
nak orang main gitar!!!
Sunday 19 February 2012 | 4:10:00 pm | 0 BlackWhite
assalamualaikum.... 
aku nak sangat2 
orang laki men gitar then nyanyi kat aku @ dia men gitar, aku nyanyi 
dengan suara aku ala2 selena gomez sakit tekak ni. hehe.
 romantik gila!! 
aku nak sangat3. lau tak pakwe aku pun, kawan pun jadi la...tak real depan2, lau fon pun jadi la. 
aku minat sangat3 kat gitar n drum... aku nak belajar main!!
walaupun aku ni ANTI AYAT JIWANG KARAT,
tapi aku TAK ANTI ROMANTIK. 
aku nak sangat3 orang men gitar!!! best kot. bagi aku tu la abiz romantik. hehe
k la dari aku dok galak teruk2 nanti... bek aku stop...
sebelum tu aku nak sertakan video aku amik kat youtube... 
aku tak kenal tapi suara dia sedap + pandai men gitar.
enj0y it!!





Older Post | Newer Post