I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
redah jer!!!
Tuesday 28 February 2012 | 2:11:00 pm | 0 BlackWhite
assalamualaikum.....
ok... semalam aku de kelas speaking...
eh tak tau ke?? sorry aku tak story sebelum2 ni...
hehe... ok3 oku straight to the point!
lagi 15 minit nak balik... hujan turun dengan lebatnya...
aku pun dah risau camneh la aku nak balik kan....
so tak pe la kusyuk la lam kelas.. hujan abiz kelas baru pikir...
then abiz kelas..... hujan tak berhenti n still lebat!!!
aku dok la kat luar.... de 2 org pakcik n cikgu....
aku pun sembang dengan cikgu dulu. 
cikgu tu ok la... sporting gak...
dah la putih gila cam orang cina.
ok kelas aku tu kat tingkat atas... aku malaz tunggu kat atas coz gelap gila2 tak de lampu, 
aku tunggu kat bawah....
then pekerja kedai pin tu tak balik lagi. tak pe la ada gak orang dari takde takut jadi pape lak. 
muda g maybe sebaya aku kot. kami just tengok2 je. tak sembang pun.
pastu... jeng3x!!! de la seekor anjing nih on the way nak mai kat aku... aku pun gila cuak! 
then aku pun selangkah demi selangkah bergerak ke kanan....
dekat dengan budak tu tapi... 
budak tu pun sama gak cuak cam aku kot tapi kawan cover... haha. 
coz aku tengok dia dok senyum cam takut pun de. haha.
then anjing tu U-turn.
aku pun kembali ke tempat asal aku... haha
aku tunggu sampai kol 10.30 pm. aku abiz kelas kol 10.00 pm.
then aku cakap lam hati...
dari aku tunggu buang masa....
bek aku redah je hujan tuh....
aku pun p la kat moto....
pakai helmet then bawak sampai umah...
sepanjang perjalanan...
aku menyucap la banyak kali....
taku jadi pape aku sempat gak menyucap....
ye la hujan lebat.....
plus guruh.....
plus jalan licin....
siapa yang tak takut kan.....
lagi2 aku perempuan....
lagi la takut......
sampai umah....
lencun baju, seluar n selendang aku.......
then sekarang.... cam nak demam je. 
badan aku pun dok sakit tetiba kenapa entah...
hehe... ok....
jari aku tak larat nak menari atas keyboard nih!
k daa salam  ^_^





Older Post | Newer Post