I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
tulisan!!!
Wednesday 22 February 2012 | 11:41:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum.. ok tajuk...


tulisan

ok.. tulisan... korang paham x tulisan ni maksud pe?

  "weX aq!e Nie Cc bkAk Dak..??" 

 korang paham x? meh aku jadi google translate untuk korang ye. maksudnyer...

"weh ari nie cc bukak dak?"

ok.. paham?? aku meluat + benci orang buat tulisan camnih... cam tak belajar je kat sekolah... ya aku pun tulis gak ayat singkatan. tapi... tak la syco cam ni sampai orang nak baca pun tergeliat lidah..... ok malaz taip... k daa  (@)_(@)



Older Post | Newer Post