I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
happy besday bff n reunion party!!
Monday 12 March 2012 | 1:17:00 pm | 0 BlackWhite

assalamualaikum
ok....
pada tarikh berikut
"5/03/2012"
aku ada event.... n event tu bertujuan....
sambut besday party siti nor ain binti ismail 
yang menggantikan party taon lepas coz dia tak leh join...
sebab dia puasa sunat (lau aku x silap)
n sambut besday hamzani bin mohammad n nur yasmin binti Abdullah
yang dah lepas pada bulan 2 hari tu....
n party ni bertujuan untuk kumpul balik geng2 setelah sekian lama tidak berjumpa. 
last jumpa sama2 pun "31/11/2011" iaitu last paper biology...
ok3... aku first ingat tak leh p party tu, tapi disebabkan diugut....
untuk dijadikan rendang.. aku pun hadirkan diri.  =P
tak la... aku memang nak hadirkan diri coz party member kan..
so aku set p pukul 6... (aku bodek bos nak keje kol 9 sampai 6.. ingat senang ke)
then aku sampai di rumah penganjur, ain...
aku p dengan yana n syuhada... kami group pekerja wadi technology... hahaks
pastu masuk2 rumah.. ramai la ada...
nak aku list ke?
ok aku list k...
yang lam rumah tu....
azira, fazira, yana, ain, yasmin, auni, wahed, fadilah, syuhada....
 anas, hamzani, azrul, muzakir n adik angkat ain.
n x dilupakan orang yang aku tak sempat jumpa....
khalila, nadhirah n razmi... diorang datang awal.
tak sempat nak menggila sekali. hehe.
ok makanan yang disediakan....
kek, gula2, jelly, laksa, air oren, maruku, kentang goreng,
mini burger (auni sponsor... x sempat makan ssoobss  ='(  
then bila kami dah berkumpul....
takkan lari la perangai kami yang seakan2 orang masing2 dah putus fius kat kepala. hahaks.
ye la... sampai2, pipi aku dah dikerjakan oleh si kembar tak seiras aku tu... fazira.
nasib la aku sempat tutup.  =P
then tak kira lagi perli memerli tentang sebutan "s" sesetengah orang yang pelat huruf "s"
macam aku n fadilah.... haha.
 sesi tangkap gambar gila2 ramai2. 
lawak tak masuk akal yang selalu hamzani n anas buat... 
mulut aku penuh cream kek fazira suap..
fazira mengayat muzakir...
auni tarik rambut anas...
 yana dengan kisahnya gagal lam ujian komputer untuk lesen.....
baju fazira kena cream kek...
ain dengan solekannya tu.... huhuk3
lagi... aku lupa la..... hehe
ok.. malaz taip panjang2.. tengok la gambar nih!
p/s= gambar kecik nih aq guna original size. lau besarkan jd x clear..






  


Older Post | Newer Post