I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
kakak comey!
Tuesday 6 March 2012 | 5:28:00 pm | 0 BlackWhite
assalamualaikum....
 dah bersawang dah blog aku ni kan... 
jap2 nak cuci dulu....


ok dah cuci....
(nampak benor putus fius kat otak ni. haha)
ok3 aku straight too the point niat aku k...
tajuk aku kali ni...
"kakak comey"
korang buka2 je blog aku yang tak seberapa ni...
keluar gambar girls kan...
ala yang pakai speck tu....
ok aku nak story.....
aku jumpa tau orang mirip2 girls ni.. 
aku jumpa kat kelas speaking aku tu...
akak ni dok sebelah aku....
nama Fazliana....
comey sangat....
suara dia serak2 basah....
dia sporting.....
aku suka.... 
ok first tanggapan aku kat kak ni ngan member dia....
aku ingat diorang ni sombong.....
ye la first time jumpa just tengok2 je tak tegur kan....
pastu sampai games time...
aku duduk sorang tau....
so aku pun p la lari kat diorang....
bak kata peribahasa orang puteh...
"don't judge a book by it's cover"
so.... aku duduk je kat diorang. sporting gila diorang.
n aku still duduk ngan diorang sampai sekarang lam kelas...
ok tu je kot....
nak perah otak untuk post seterusnya...
k daaa
salam  ^_^  


Older Post | Newer Post