I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
kerja..kerja..dan kerja!!
Monday 12 March 2012 | 12:27:00 pm | 0 BlackWhite
assalamualaikum...
hai2...
dah lama tak hapdate..
so... sekarang...
hidup aku....
tak selalu dok kat umah...
ye la.. siang keje...
malam ada kelas....
lau tak de kelas pun..
aku wat ot sampai kol 9...
ye la cari duit lebih....
untuk masa depan...
hehe
aku rindu la pulak...
rindu pe???
rindu nak jadi penganggur balik...
hehe..ye la...
dulu time pegang tittle penganggur...
dok umah buang masa je...
tak dok umah... 
dok kedai ibu men play station 1
pastu petang2 ronda..
dengan cik abg aku la...
cik abg???
cik abg yamaha sport aku tu...
kuang3x
cakap pasal yamaha sport tu...
bila la aku nak tukar moto erk....
coz moto tu "amat" sesuai ditunggang oleh perempuan.
aku teringin moto skuter.....
tapi.. lau rosak, spepart susah nak cari...
dah la aku ni "begitu sopan" bila tunggang moto...
aku teringin moto LC...
tapi moto tu kegemaran pencuri di luar sana.
so.. aku rasa..
aku warisi EX5 along dah ler. 
haha
save duit....
ok pe best gak nek EX5..
dah2 lari tajuk...
back to tittle...
so.... aku usha kertas perjanjian aku keje sampai 31 mac 2012 je..
aku ingat nak sambung je..
sampai dapat plkn @ panggilan u...
coz.. dok umah bukan wat pe pun...
so.. aku tak tau g..
31 mac ni baru aku pikir...
hehe
ok la...
panjang gila2 dah ni aku taip...
jari aku malaz menari atas keyboard ni dah..
daa assalamualaikum..  ^_^
 



Older Post | Newer Post