I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
gugirlz
Monday 30 April 2012 | 10:30:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum...
ok3 semalam aku pegi la jalan2...
meluangkan masa dengan kawan2 sebelum pegi plkn.
50% semalam aku dok atas moto je....
first, pegi sekolah dengan yasmin n fadilah..
diorang "stamp" kertas pe entah then jumpa cikgu kaunseling..
aku nak tanya sal f6...
gila serabut eh nak masuk ke tak...
mana tak pening 2 mei ni nak pegi plkn dh..
daftar masuk f6 8 mei...
dah la dapat aliran sains lagi!
lagi tak mau la aku... ngeh3x
so.. dah abiz urusan dengan cikgu kaunseling...
pegi kantin makan kopok lekor. haha
rindu gila kopok lekor kat kantin..
makan2... kami merempit pegi smk kulim...
sekolah yang bakal aku jejak kalau aku amik f6...
kali ni kami pegi berempat lak...
aku, yasminauni n fadilah....
sekolah tu cantik kot...
abiz urusan kat smkk
kami rancang nak p tengok wayang petang tuh..
aku mmg nak jejak kaki kat landmark kulim tu nak beli kasut
so.. rancang2 aku pegi 3 lebih.. 
dengan yana.
diorang naik kete.
yang pegi landmark... aku yana, yasmin, auni, fadilah n ain.
so kami p tengok citer 

best citer nih!
dalam panggung tu dengar suara aku je gelak...
ok fine saya suka gelak!
pastu cari kasut aku....
cari3 aku malaz nak pikir...
so aku beli yang nih... murah n simple...
20 hengget ja pun...

ok fine cam gugirls!!!!!!!!
serius!!!!
lau tengok watak aku dengan kasut nih... 2 dunia yang berlainan...
bayangkan perempuan yang bawak moto laju pakai kasut nih!
tak dapat den nak bayangkan.. sungguh pelik. hahaks...
tak pe...
aku nak tukar cara aku wak moto lak pas ni...
baju aku pun sekarang dah transform jadi warna pink je...
ngeh3x. tetiba....
tak pe. ok la nak jadi gugirls...
sudah2 la jadi kasar...
haha
idea hilang.... chow dulu ye!  ^_^



Older Post | Newer Post