I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
tak sangka!
Wednesday 4 April 2012 | 3:13:00 pm | 0 BlackWhite
assalamualaikum...
semalam... aku ternampak...
1 hal yang buat aku rasa sejuk mata memandang..
rupanya.. baik jugak orang tu( identiti dirahsiakan)
cerita dia camni...
aku tengok la mukabuku orang tu...
dia chat dengan someone..
aku sempat baca kejap je chat tu..
(curi2 tengok)
kt chat tu orang tu nasihat kawan dia...
kawan dia nak berhenti belajar....
minta nasihat dia kot....
n dia pun nasihat la kat kawan dia tu....
aku tak sangka segila dia dengan kawan dia...
dia baik jugak bagi nasihat...
sebab selalu lelaki tak reti nak amik serius kan..
tau nak main2 je...
dari chat tu...
aku tengok ada kematangan dalam diri dia...
sweet la...
tak penah aku tengok dia cam tu....
baik jugak....
de gak sifat penyanyang...
tapi sayang tak selalu tunjuk....
aku cakap cam ni...
sebab lau dia tak sayang....
dia tak la call aku tanya sal result aku....
walaupun balik kerja dia boleh tanya...
ok dah tak de idea nak puji dia...
hehe
k daa  (@)_(@)


Older Post | Newer Post