I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
form 6
Tuesday 8 May 2012 | 3:20:00 am | 2 BlackWhite
assalamualaikum....
ok dengan rela hati..
esok aku pergi jugak melangkah ke...
Sekolah Menengah Kebangsaan Kulim..
untuk melanjutkan pelajaran aku ke tingkatan 6
aliran... lepas aku dengar taklimat baru buat keputusan.
selepas dikecewakan oleh UPU 
yang memberitahu bahawa aku tak berjaya ke U
tak pe rezeki lain2...
janji aku ada niat nak sambung belajar kan...
ni pun sambil masuk f6 sambil tengok apa yang apply dulu n rayuan yang aku wat
mana tau nak ubah keputusan masuk belajar kat mana2 pulak kan...
apa2 pun aku hanya doakan yang terbaik untuk masa depan aku...
aameen...
so... baju dah iron..
surat2 yang patut nak bawak dah de dalam file...
yang lain dari aku sebut kat atas ni...
aku wat tak tau ja...
contoh.. beg, kasut, pen n bla bla...
esok mana aku nampak yang tu je aku capai...
ok tengok la baju sekolah aku yang putih melepak sesangat tu konon
dulu biru sekarang putih.. turun colour maa
tetiba jadi kekok pakai baju sekolah
terasa janggal.. setelah 6 bulan tak jumpa
tetiba bertemu kembali
dengan tudung ala2 ustazah. 

kan2 labuh kan??
then file aku....

sila sila dan sila abaikan...
file yang berwarna pink, sarung bantal yang bercorak bear. ok...
malaz taip 
daa ^_^



Older Post | Newer Post