I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
hidup single yang membosankan
Sunday 6 May 2012 | 12:50:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum...
ok.. dah bp bulan ek aku single...
lupa la pulak...
ngeh3x. xpa2 x penting pun...
orang selalu kalau single encet mesti bunyi...
ye la mesej orang sana..sini...
mana tau sangkut dengan mana2 kan...
tapi aku... encet sunyi je...
topup pun jarang...
hehe. kalau mesej pun dengan member2 rapat.
tapi.. encet sentiasa dok kat tangan...
buat pe? men game la... ngeh3x
nak buat pe lg kan... hehe
tapi.... sekarang aku suka la tgk wedding yang agak romantik...
jelez gila!
tapi... nak kawin camne x de calon g...
hahaks. gatal!!
no..no..no...
aku nak sambung blaja lu. tunggu dapat diploma @ ijazah 
then dapat keje baru leh kawin..
insyaallah.... hehe
aameen...
aku nak orang camne erk???
aku malaz nak memilih...
so lau aku dah jumpa yang berkenan.. aku grab la!!
agak kejam ayat. haha
x pe sekali sekala right!!!
ok sambil aku taip aku dengar lagu jiwang nih!
x leh belah gila...
macam orang putuz cinta...
jap2 aku buh k...
enjoy! daa  ^_^




Older Post | Newer Post