I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
kuar dengan mereka!
Monday 28 May 2012 | 11:11:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum....
ok hari sabtu aritu....
26/05/2012
aku, intan n puteri pegi hang out!!
first kami pegi landmark kulim....
pusing2 then tempat kami selalu pergi la...
karaoke...
ok sebelum korang cop aku ni perempuan macam @#$%^&....
aku just gila2 dengan kawan aku yang perempuan..
kalau lelaki just orang tertentu je.
n aku masuk karok ni dengan member perempuan aku je...
ok masuk je dalam tu..
buat apa lagi kan kalau tak nyanyi....
lagu yang kami nyanyi.....
pedih- lagu ella puteri nyanyi
seragam hitam-lagu kristal aku nyanyi
meraung- lagu new boys intan nyanyi
keranamu kekasih- lagu illa sabri aku n puteri nyanyi
setiaku korbankan- lagu fauziah latif aku n puteri nyanyi
tak bisa memilihmu- lagu sixth sense intan nyanyi
kami nyanyi setengah jam je....
n puteri saja suruh aku duet dengan dia lagu high...
sakit tekak2 aku tarik tau...
suara aku sesuai lagu lelaki je....
sebab tu aku pilih lagu kristal awal tu....
then abiz nyanyi...
kami jumpa firdaus...
jumpa kejap je...
rasa tak best kat situ kami pegi minat....
sebab intan nak beli barang p U nanti...
then kami p la usha barang kat minat.
abiz beli belah balik la~
kami tak sempat snap gambar....
then semalam komen dengan intan sebelum dia p U...
aku p lepak umah dia nanti kami snap gambar....
ok tak tau nak tulis apa dah...
daa~



Older Post | Newer Post