I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
pilih antara dua...!
Thursday 31 May 2012 | 4:56:00 am | 3 BlackWhite
assalamualaikum....
ok semalam aku check la politeknik...
alhamdulillah aku dapat....
poli apa???
course apa???
tgk gambar bawah ni la!  =P

 dah tengok???
ok aku dapat poli along dulu....
tapi aku dalam dilema...
antara nak pilih poli atau form 6...
sebab....
pada pendapat aku better form 6 g kot...
sebab jimat masa n jimat $$$
kan3???
tapi.....
kalau nak form 6 kena "pulun" la....
mana tak buku 1 pun dah tebal....
dengan sejarah tebal n tanpa gambar!!
just tulisan...
tu baru buku rujukan....
lalalala~
pening suda!
ok tu kebaikan form 6....
kalau poli pulak....
dah tentu kuar dah ada diploma...
n kalau rasa malaz sangat nak belajar dah (no no no)...
boleh p kerja dah berbekalkan diploma tu....
n kalau masuk ijazah....
dah ada basic lagi senang....
tapi...
tengok la aku dapat course apa....
pembuatan??? ayoyo... 
aku dah la baca sinopsis tentang pembuatan tu....
erm.... tak paham! hehe
memang along cakap course boleh tukar....
tapi dah jadi 1 hal aku nak pikir amik course apa....
coz benda tu tak boleh main2...
thats my future ok!
aku dah la masih blur nak jadi apa! hikhok!
soo........
i decide untuk solat istiqarah....
so dah buat tadi.....
n arini aku puasa...
semoga lagi afdal....
sahur berbekalkan roti telur + air anggur +coklat kisses 5 biji..
ngeh3x!
ok... tak tau nak taip apa dah....
daa!  ^_^



Older Post | Newer Post