I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
salah aku ke salah dia
Tuesday 8 May 2012 | 1:33:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum...
ok aku pelik benor2...
tetiba aku buka mukabuku sorang tu dia tulis +add friend
bila dia remove aku???
persoalan yang main kat kepala aku...
kalau difikir2kan balik la...
apa salah aku kat dia??
dia yang salah dengan aku ada la kot..
bagi naik pressure aku ada la
kalau korang tak geram ke asyik kena kacau ja 24 jam??
pikir aku ni perempuan... nak melawak pun ada batas la...
pikir hati aku ni lembut..
bukannya buat dari besi nak keras
memang la aku nampak kasar sikit depan korang
tapi pikir la perempuan ni sensitip sikit...
so aku pun buat la status cmni
"X payah nak mencabar kesabaran seseorang boleh? Mohon sgt2 terasa >_< "
dan dia buat jugak macam biasa perangai dia tu....
n aku pun lagi kesabaran dah abiz...
aku wat status nih 
"Don't act like stupid la weh... 


#bengang deh. Out lu."
aku rasa dia terasa dengan ayat aku yang ni
tapi salah siapa sebenarnya....
dah kalau 24 jam asyik mau kacau je...
ikut ok la aku hormat dia lagi aku tak maki ke pape
lau tak memang dah kena dah. aku pikir dia tua je..
sorry seseorang tu memang ada tahap sabar diorang kan
bagi aku tahap sabar aku kat dia memang nak abiz dah
sebab tu aku berani wat status camtu
pe2 sorry la
aku tak de niat nak buat camtu
dia yang paksa aku buat camtu  @_@


Older Post | Newer Post