I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
terasa sanngggaaatt!
Wednesday 16 May 2012 | 4:03:00 pm | 1 BlackWhite
assalamualaikum....
ok tadi memang aku makan dalam gila dengan ayat sorang tu...
dia tanya aku...
"dari sekolah mana?"
aku pun jawab la.. 
"sekolah taman kenari"
then dengan muka selamba dia cakap
"bukan sekolah taman kenari dapat kat keladi ke?"
dengan rasa panas hati kat dalam tapi cover aku jawab
"ada la dalam 5 6 org sekolah taman kenari dapat kat sini"
ok fine serius macam tak suka kami masuk situ...
weh sekolah mana2 pun janji result ok luar negara pun leh sampai
yang kau nak pertikaikan kami masuk situ kenapa??
ye aku tau aku datang dari sekolah biasa...
result biasa2 je....
tak sesuai untuk sekolah kau yang khas untuk budak pandai sopan je
puas??? tolong la...
ada gak orang camni sekarang ni kan....
hampeh gila!
awat takut result aku tak the best yang boleh malukan sekolah kau??
adoi... open your mind la...
setiap orang ada niat nak belajar sungguh2 untuk masa depan....
aku ingat nak tarik je balik ayat aku puji sekolah kau tu....
agak2 la nak memerli. 
kan... jaga la perasaan orang. k????  (@)_(@)


Older Post | Newer Post