I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
yamaha sport BCT ****
Wednesday 2 May 2012 | 1:33:00 am | 0 BlackWhite
assalamualaikum...
ok... 1 mei 2012..
hari aku pulun p beli persiapan plkn n hari aku berehat...
ye la dah 30 tu last keje...
so... pagi tu aku bangun dalam pukul... 10 lebih kot. hehe
pastu.... rehat2, wat keje itu ini...then 2 lebih p kedai beli barang...
syampu n pencuci muka. 
target nak beli tu kat kedai biasa2 je..
last2 terlepas p landmark kulim. dengan fazira... hehe
aku bawak moto... hehe
dah lama ta kuar sekali... sampai2 je kat sana...
"cik abg" aku tersayang tu dah lain macam bunyi...
check2 minyak 2T abiz....
masuk giant cari minyak 2T...
habiz duit den lari bajet beli minyak tu....
dah abiz tawaf 1 landmark... 
kami pun balik la....
time nak balik tu pulak "cik abg" aku wat hal...
ye la.. minyak 2T kering sukahati aku je buh minyak 2T baru...
sampai abiz lak tu... then merana la kami kat jalan...
hehe.nasib boleh start....
aku pun bawak la slow...
sampai ke rumah slow...
merana beb jiwa bawak moto slow. hehe
maybe "cik abg" aku merajuk kot...
aku kan nak tinggal dia... aku nak p plkn
haha.... padan muka dia!
tak de org nak bawak dh... haha  
ok macam budak2  >_<
idea dah terbang... sat nak p kutip.
daa  ^_^

p/s= gambar "cik abg" aku...





Older Post | Newer Post