I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
betul ke keputusan aku?
Tuesday 19 June 2012 | 1:10:00 am | 4 BlackWhite

Assalamualaikum. Dah berhabuk la pulak blog aku ni dah lama tak "hupdate". Ok aku tak story kan kat sini baru2 ni aku dapat tawaran Unimap course Diploma kejuruteraan Mekatronik.  Aku pun dah buat keputusan teruskan f6 sebab masa pun singkat nak buat itu ini untuk masuk Unimap. Tarikh daftar Unimap tu pun hari ni a.k.a 19 Jun. Dah la aku baru balik dari negeri aku tercinta, Selangor Darul Ehsan kakak sepupu aku kawin. So memang kelam kabut la kalau nak p.

Perasaan aku?? Tak dapat nak menggambarkan macam mana. Macam2 perasaan ada dalam hati aku ni. Aku juga terdetik kenapa aku ni kurang pandai sangat yang tak amik peluang depan mata tu. Bayangkan la, politeknik, matrik n unimap aku tak p n pilih f6. Aku kesian kat siapa yang betul2 nak pergi tapi tak dapat. Seriusly, aku sangat2 sedih kawan2 aku tak dapat. Korang jangan beranggapan aku boleh happy sedangkan kawan2 bersedih. No i'm not like that.

Tapi, dah takdir yang menentukan. Kita terpaksa akur dan redha je. Nak buat macam mana kan. Masa tak boleh patah balik. Hidup mesti diteruskan. Sekarang memang tak ada jalan, tapi kita tak tau masa kita akan cerah. Insyaallah. Aameen. Ok aku stop sampai sini je ye!  Daa!!  ^_^


Older Post | Newer Post