I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
hari serabut sedunia
Sunday 10 June 2012 | 4:36:00 pm | 0 BlackWhite
Assalamualaikum. Hari ni sangat2 serabut bagi aku. bangun tidur pukul 6.45a.m. disebabkan jam penggera kat enset aku ni tak bunyi. Actually bunyi dua kali tapi aku yang tak dengar  >_<  So apa lagi pepagi gak la sibuk nak iron baju, siap2 p sekolah. 7 lebih baru keluar rumah. Rupa2nya nik pun bangun lambat. So dengan jam pun dah pukul berapa, kami pun terpaksa pulas handle motor sampai 60 km/j disebabkan sangat2 lambat. Btw, sebelum sampai kat sekolah, ada excident berlaku kat depan kami!! 2 ekor anjing main kat jalan tetiba seekor telah dilanggar oleh penunggang motorsikal. Depan2 mata kami kot. Aku lalu sebelah anjing tu, nak kata gerak tak kot. Tapi tak de darah. Then lalu tepi penunggang motorsikal tu, dia tengah cuba nak bangun. So dalam keadaan cuak gila2, aku bawa motor sedikit perlahan.

Sampai dah sekolah, baru aku perasan baju aku still kedut lagi sebab aku iron cepat2 tadi. So terpaksalah buat muka tak boleh belah nak cover malu baju kedut! Sampai je kelas kena turun dewan ada perhimpuanan. Kat dalam tu aku pun sembang la dengan kawan2 baru. Actually, aku kesian kat pengawas cina dok dekat dengan aku. Sebelum start perhimpunan dia arrange barisan n siap buat "shhuuiittt" suruh kami diam. Lepas beberapa second, bising balik  =P  Baru aku tau best jadi pelajar biasa cari pasal dengan pengawas. hahaks!!

Abiz perhimpunan dalam dewan yang sesak dengan orang tu, lepak dalam kelas then cikgu Ekonomi masuk. Baru 5 minit belajar dah menguap.  >_<  Tadi memang aku tak de mood nak belajar. Lepas rehat, Bm pulak. Cikgu tu baca n first aku ingat nak catit, tapi aku lagi tak berminat nak mencatit n aku pun buat aktiviti menconteng! *tolong jangan komen pasal kehodohan tulisan dan saiznya*






ni kertas nik salin bm. akibat 2X5 macam aku., kami main conteng2  >_<


kami kawan baru  ^_^

Dalam conteng2 tu tadi, tetiba aku ternangis sebab terfikirkan nak amik matrik @ f6. Nasib cikgu bm tak perasan. Then waktu P.Am pulak. Waktu p.am ambil banyak masa kat sesi perkenalkan diri dalam kelas. Cikgu terang sikit2 je pasal p.am.

Masuk waktu sejarah, semua pakat jadi warung kopi sebab cikgu tak masuk. Aku nak tengok buku pun tak de mood sebab fikiran bercelaru, sembang dengan nik pasal jumlah n masa bila masuk f6, matrik n diploma. Lepas tu, citer pasal masa depan. nak jadi akauntan la, pegawaai bank la, pensyarah la. best sembang!! Last sekali sembang pasal peribadi. ttuuuttt tak boleh bagitau maa  >_<

Sebelum balik kumpul kat dewan nak bahagi rumah sukan. What??? Aku malas dah nak bersukan la!! Aku dapat rumah Tun Perak kalau tak silap *memory kat kepala dah hilang* Ok malas dah nak taip. Daa salam  ^_^


Older Post | Newer Post