I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
matrik???
Saturday 9 June 2012 | 12:21:00 am | 0 BlackWhite

assalamualaikum. Semalam aku dpt berita yang menggemparkan. tak gempar sangat pun kot  >_<.  Aku buka je laman web matrik, then terkeluarlah benda ni...


sila klik kiri untuk tumbesaran gambar  =P


Keluar je benda ni. Aku bersyukur sangat2.Tapi aku tak tau nak pilih antara matrik, politeknik atau SPTM. Serius tak leh pikir buat masa sekarang. Dapat petunjuk pun aku minat kira2. Aku leh la amik matrik.Tapi ibu n abah macam tak bagi aku p matrik pun ada jugak. So aku tak tau la. Maybe poli aku dah tolak sebab lambat kot nak sampai ijazah... hek hok! So, antara matrik n f6 je la sekarang nih. Berdasarkan gambar diatas, korang leh tengok kan tarikh aku masuk matrik tu. Dalam masa 3 @ 4 hari je lagi weh kena wat keputusan!!  So, i try istiqarah again this night n tunggu petunjuk Allah SWT. Aku berharap sangat dapat petunjuk yang sesuai untuk masa depan aku. Dalam masa tu aku pun ada la search pasal matrik ni, tanya orang, mintak nasihat kaklong kesayangan, n buat la apa yang patut. hehe. Korang tolong doakan aku sekali ok! aameen. Ok stop sampai sini dulu! Daa ^_^


Older Post | Newer Post