I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
sukan di sekolah baru!
Wednesday 13 June 2012 | 11:43:00 pm | 0 BlackWhite
Assalamualaikum. Ok tadi sekolah biasa2 je. Nothing special kot. Aku bawa kek coklat yang aku buat malam tadi tapi tak berapa menjadi. Dah diorang nak sangat aku bagi la. hik hok! Tu pun diorang puji sedap n suruh bawa lagi. Aiyo!! Kawan korang sorang ni dah malaz la nak buat kek ni. Dulu rajin la~   *tangan kat bahu mata juling*

u want to know something?? Untuk ke berapa kalinya aku balik rumah tanpa bawa balik dompet aku. Agak kurang pandai perangai aku ni. Ye la ic, lesen semua dok dalam tu. Nasib la balik tu tak jumpa polis @ JPJ *tetap risau walaupun ayahku seorang polis*. Bila aku perasan aku tinggal kat sekolah?? Sebelum nak g sekolah balik untuk sukan. Selamat la ada sukan leh gak p amik. Lau tak de, alamatnya esok jugak la aku amik. >_<  *jangan tiru perangai aku ni yo!*

Then sebelum pergi sekolah sempat la terlelap depan lappy ni beberapa minit. Sampai je sekolah terus melangkah  kaki ni pergi ke kelas untuk mengambil kembali dompet yang aku tinggalkan tadi  *ok skema gila ayt. boleh dpt 4 rata kot untuk BM. aameen*

Sukan kat SMKK, not bad. Aku terpaksa juga ambil bahagian lari berapa meter entah untuk dapatkan mata. Lari2 anak je. Dengan lower six yang lain! Apa ingat aku suka ke buat benda2 camni?? Habis je lari, kami boleh balik. Ok SMKK sukan hanya sejam kot! *yippy*  Selalu kat sekolah lama sampai 2 jam camtu la sukan.

Dalam 5 lebih, siap2 pergi menuju ke Taman Kenari mengacau member aku kat sana. Haha. Tak de keje langsung! Aku pergi sana nak beli barang la~ *dengan muka comey harap korang percaya* Lepak kat kedai bonda dengan Alif n Ain untuk mendengar masalah yang diorang alami kat sekolah. Ok aku bersyukur dapat sekolah yang ok. ^_^

Dan sekarang aku tak de point nak taip so aku berhenti sampai sini la ye! nota BM masih menunggu aku tu! baju pun dah memanggil suruh iron! So chow dulu! daa  ^_^(Y)



Older Post | Newer Post