I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
vip mai kulim beb!!!
Tuesday 5 June 2012 | 3:04:00 am | 2 BlackWhite
assalamualaikum....
ok.. dalam aku tekan keyboard anak panah turun...
 tengok apa yang aku terlepas kat twitter...
aku ternampak Yandy VIP punya twitter kata nak mai kulim wat show....
hatiku menjerit yeeeeyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok3... excited gila!
ok sebenarnyer... aku tak tau la semenjak kbelakangan ni...
setiap malam aku tengok video vip belakang tabir....
n kalau korang perasan blog aku baru2 ni ada nama ahli kumpulan vip..
(sila tengok sebelum sebelum)
n aritu tetiba aku dengar kat tv3 diorang nak buat program apa entah kat kulim...
n hatiku kata..  "ada vip baru aku p"
then!!!! betul diorang ada la beb!!!!
so..... aku sekarang ni pada pukul 2.56a.m tengah pikir n p dengan siapa...
padahal diorang nak mai 8/6/2012 a.k.a 3 hari lagi...
serius nak p jumpa fadlan yang aku minat tu la~
ni yang aku excited tengok pas tengok twitter Yandy


gila ecited tak habis lagi...
n aku siap tanya yandy lagi show diorang pukul bape...
coz aku p semata2 nak tengok diorang je....
n aku harap sangat3 show diorang bukan malam....
takut abah tak kasi lepas...
hehe
ok tak tau nak taip apa dah....
kdaa~


Older Post | Newer Post