I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
angah balik poli!
Sunday 8 July 2012 | 1:15:00 am | 0 BlackWhite
Assalamualaikum! Biasa la kan kalau kita je anak perempuan dalam family tu kena buat itu ini. Lepas aku penat balik dari beli pizza (sila tengok post sebelum ni!) dan memakannya, aku pun rehat la depan tv merajinkan diri tengok berita. Then terdengar suara yang berbunyi "dari dok saja mai lipat baju angah" lebih kurang macam tu la ayat. Kesian punya pasal, aku pun tolong la lipat baju yang membukit tu


nah amik kau!!
tarrraa!!! kemas x??


Kemas x? Sila puji pelizz!! Haha gedik disitu! Sebenar2nya aku nak buat 1 pengakuan, aku tak reti nak lipat baju kemas2. Tapi tetiba boleh kemas pulak aku lipat baju angah. Ngeh3x. N lagi 1, aku sangat2 tak reti nak iron baju kemeja! Ya sangat2 tak reti. Sampaikan aku keluarkan ayat begini "nak kemas2 iron balik la nanti. tak pe suami ira tak pakai baju camni".  Gamak gila aku boleh keluarkan ayat begini. Haha. Ok kepada bakal suami aku peliz jangan ambil penting ayat aku tadi. Hoho. Then pagi tadi aku telah dikejutkan pagi2 untuk ikut parents aku hantar barang angah kat behrang. So aku pergi la. Angah balik naik moto. dan disebabkan angah keluar rumah lambat, kami tak boleh nak tunggu la. Kami balik dulu n sepanjang jalan aku dok tepi tingkat perhati satu-satu moto mana nak tau angah lalu. Kami selisih dengan angah lepas terowong dekat perak tu. Sangat2 kesian sebab time tu hujan. N angah pun bawa moto slow, ok la berhati2.

Kami sampai rumah dalam pukul 7 something la. N dalam tak sampai sejam, angah pun dah sampai kat rumah sewa dia. So, alhamdulillah masing2 sampai menuju ke destinasi dengan selamat. The End. Mau iron baju sekolah n tido! Jap g sekolah maa! Daa!  ^_^


Older Post | Newer Post