I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
pizza hut!
Sunday 8 July 2012 | 12:24:00 am | 0 BlackWhite
Assalamualaikum! alamak blog aku dah bersawang la pulak! bersihkan sat!  *mengemas* Ok dah bersih. Semalam a.k.a 6 Julai 2012 aku dah laksanakan nazar aku, belanja family aku pizza hut. Nazar untuk? Exam SPM aku. Aku nazar kalau result aku elok, aku nak belanja 1 family aku pizza dan baru terlaksana sebab aritu duit tak ada dan memerlukan 1 family berkumpul. Ye la ingat senang ke nak berkumpul. Sekarang masing2 dah belajar sana sini, nasib aku tak pergi jauh2. Along cuti sem n angah baru balik behrang tadi, so sempat la aku beli jumaat tu.

Petang tu aku pergi dengan cik ain la.. Siapa lagi yang aku nak ajak kan. BFF aku la kan.. Hehe. Sampai LC (landmark central) kami menuju ke kedai "cool blog". Biasa la selama kami keluar tak pernah nak cari air panas walaupun cuaca sangat2 la sejuk time tu >_<  Then pergi pizza hut aku ambil yang ni

super supreme

hawaii chicken

Aku order dua ni la. semuanya RM46.50. Then rezeki aku dapat piza lagi satu yang kecil.. Aku pilih tuna. Siap je, aku n ain pecut la balik. Time tu dah pukul 8 malam kalau tak silap. Then sampai je rumah, tak sampai 10-15 minit kot pizza tu atas meja, dah tinggal banyak ni


Alhamdulillah.. Aku happy makanan aku aku beli habis jugak orang makan. agak bengang sedikit bila sebelum tu keluarkan duit kat bsn, tetiba baki duit aku kurang. Terasa sangat2 hampeh. Ok lupakan. Selalunya kalau beli, mesti malam tu tak habis, tetiba malam tu pizza aku beli habis. Lapar sangat kot family aku malam tu. Haha. Ok nak update lagi 1 post pulak. Daa!  ^_^


Older Post | Newer Post