I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
budakbudak? aku?
Saturday 22 September 2012 | 12:30:00 am | 3 BlackWhite








Assalamualaikum! Comel tak baby2 yang tangkap gambar dengan aku tu? Ke aku comel lagi? Huk3 (perasan dah aih!). Aku memang sukakan budakbudak. Budakbudak pun mesti suka aku kan? Huk3 (perasan lagi eh!). Aku harap aku jadi ibu yang baik untuk anak aku nanti. Amin... Hehe. (Toksah dok gatai sangat aih hang baru 18 la!). Tunggu la lepas berjaya baru dapat rasa nasi minyak aku noh! Sekarang nak rasa boleh, aku tolong masakkan ye. Hoho. Calon pun tak ada lagi la. Ada pun sekarang buku yang menemani aku. (ayat bajet budak study). Yes buku yang teman sekarang! Cinta yang sejati saya hanya untuk bakal suami saya sahaja (insyaallah). Sebenarnya amat jeles dengan orang yang kahwin awal ni.. Macam akak Dena Bahrin. Bahagianya dia dengan suaminya. Nak dapat anak dah lagi! Lagi bahagia sebab dapat kalahkan syaitan dengan kahwin muda. Tapi tak apa, jodoh tak ke mana. Belajar dulu sampai berjaya. Kejar hidayah dahulu. Insyaallah jodoh datang dengan sendirinya. Amin =)

-dah lalu komen la kejap kat atas tu-  ^_^(V)


Older Post | Newer Post