I'm Waiting You
BlackWhite?



Assalamualaikum.

Welcome to my Wonderworld . nama aku ira. chubby coming 21th girl. simple is always me. guna kata ganti nama diri pertama "aku" sebab selesa dan tak terasa fake di situ. peminat tegar Fadlan Hazim, hujan dan rain. ok stop membebel. enjoy my blog dear! :D.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.
P/S= kalau nak follow, sila gerakkan mouse ke bashboard dulu baru p kat follow sebelah dia. biasa la blog degil macam tuan dia >_<"

Round-Round



Story About Links Goodies





Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
buat sahabatku,hana
Friday 9 November 2012 | 8:44:00 pm | 0 BlackWhite
Assalamualaikum... Alhamdulillah bersyukur kepada Illahi kerana panjangkan umurku dan aku berpeluang menulis post baru. 

Buku ini aku beli? Oh bukan.. Buku ini telah dihadiahkan oleh Norhazliana Bt Mohamad Khoiri.. Siapa dia tu? Oh dia salah seorang rakan sekelas seperjuangan aku dekat SMKK. Selain dia, ada kawan lain iaitu Huda dan Basyirah. Sepanjang persahabatan kami suka dan duka yang kami lalui selama 6 tahun..oppsss 6 bulan. Dan persahabatan kami akan berlaku kekurangan sekiranya hana mengundurkan diri dari pra-U. Memang adat di dunia iaitu dalam sebuah pertemuan, mesti ada perpisahan. Mungkin kita tak bersama di dunia, tetapi di akhirat kelak mungkin boleh berjumpa lagi. Sungguh, hati tersentak membaca surat yang telah diberikan bersama2 buku ini. Surat yang mengatakan anda tidak lagi bersama2 dengan kami pada tahun hadapan di pra-u. 

Hana, sepanjang perkenalan kita, maafkan jika aku terbuat bemacam2 hal negatif terhadap hang. Dan terima kasih kerana telah mengajarku atau menunjukkan jalan yang benar menuju ke jalanNya. Terima kasih jika melayan kerenahku, mendengar omong kosongku, mendengar luahan rasa hatiku ini. Terima kasih sudi menjadi sahabatku di sana. Semoga Allah sentiasa melindungi kita di mana sahaja kita berada. Hana, ingat, La-Tahzan kawan, ada apa2, cerita kat aku. aku setia disisimu. Ingat, aku sentiasa menjadi teddy bear hang. Kalau aku tau mungkin tadi pertemuan kita yang terakhir, aku bagi je hang sakat aku banyak2. Ok taktau dah nak tulis apa. Selamat tinggal sayang. take care!  =')

#kalau esok free, sila bagitau. nak jumpa sat. mohon boleh.  =')


Older Post | Newer Post